پیشنهاد پرسپولیس به علیرضا جهانبخش؛ بازی عجیب و بدون برنده!

پیشنهاد پرسپولیس به علیرضا جهانبخش؛ بازی عجیب و بدون برنده!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران مذاکره کرده و به علیرصا جهانبخش پیشنهاد همکاری داده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش مدت‌هاست که تصمیم گرفته فوتبال خود را در اروپا دنبال کند و اگر کارنامه او را ورق بزنیم، افتخارات متعددی از جمله آقای گلی در لیگ هلند دیده می‌شود.

علیرضا اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و دیگر قراردادی با فاینورد ندارد. مدیر برنامه جهانبخش از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود کاپیتان تیم ملی قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد و حتی جهانبخش پس از بازی با ازبکستان هم در میکسدزون ورزشگاه آزادی روی این موضوع تاکید زیادی داشت.

واضح است علیرضا جهانبخش قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد اما در این بین بیانیه دیروز پرسپولیس هم در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد.

روز گذشته باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با علیرضا جهانبخش مذاکره داشته اما جواب نه شنیده است! پیشنهاد به بازیکنی که تاکید کرده به لیگ ایران برنمی‌گردد چه دلیلی دارد و بازتاب خبر آن چه سودی؟ ظاهرا این اقدام باشگاه پرسپولیس صرفا فرار رو به جلو است تا مقابل هواداران حرفی برای گفتن داشته باشد. اگر صرفا قرار به زنگ و مذاکره باشد، داوید دخیا هم اکنون بازیکن آزاد است و مدیران می‌توانند با او تماس بگیرند و سپس خبر موفق نبودن مذاکرات را منتشر کنند!

5793