فابرگاس به دنبال خرید هافبک اسبق بارسلونا

فابرگاس به دنبال خرید هافبک اسبق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه کومو با هدایت سسک فابرگاس به سری آ صعود کرده و می خواهد ترکیبی باکیفیت و باتجربه را برای مسابقات آماده کند.

به گزارش فوتبالی، کومو بازیکنانی نظیر په په رینا، آلبرتو مورنو و آندره آ بلوتی را جذب کرده است و به زودی خرید رافا واران رسمی می شود و مذاکرات با پائو لوپز و رودری سانچز در حال انجام است.

حالا گفته می شود که کومو به دنبال جذب آرتور ملو هافبک 27 ساله برزیلی است. بازیکن سابق بارسلونا در حال حاضر در یوونتوس توپ می زند اما تیاگو موتا علاقه ای به او ندارد و این بازیکن باید جدا شود. آرتور فصل گذشته قرضی در فیورنتینا حضور داشت و عملکرد خوبی داشت و حالا باید دید که به صورت قرضی از یووه جدا می شود یا قطعی.

آرتور ملو در پایان فصل گذشته در مورد عملکردش گفته بود:" دوباره حس می کنم که فوتبالیست هستم. در بهترین لحظات دوران فوتبالم قرار دارم." او مجموعا 48 بازی در فلورانس داشت که دو گل زد و سه پاس گل به ثبت رساند. 

آرتور در سالهای اخیر نتوانسته بود سطح مناسبی از خود داشته باشد اما حالا می تواند زیر نظر کومو در فابرگاس به روند خوبش در فیورنتینا ادامه بدهد. وی می خواهد مسیر فوتبالش را در سری آ احیا کند که هنوز در سن مناسبی برای این کار قرار دارد.

4125