هافبک قمی تراکتور و چالش پست پرترافیک؛ سخت‌تر از فصل قبل

هافبک قمی تراکتور و چالش پست پرترافیک؛ سخت‌تر از فصل قبل

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی حسینی شرایط سخت تری نسبت به فصل گذشته برای بازی کردن خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی حسینی یکی از بازیکنان خریداری شده ابتدای فصل لیگ گذشته برای تراکتور بود. بازیکنی که از مس رفسنجان راهی تبریز شد و در ابتدا توسط پاکو خمز به بازی گرفته نمی‌شد ولی درخشش وی در بازی مقابل فولاد، او را به ترکیب اصلی رساند.

اما برای فصل آتی، کار حسینی دشوارتر از فصل گذشته است چرا که پست هافبک تی‌تی‌ها با تراکم نفری زیادی همراه خواهد بود. قرمزها تا به الان پویا پورعلی، ایگور پوستونسکی و مهدی ترابی را خریداری کرده‌اند که توانایی بازی در این پست ها را دارند و از طرف دیگر ریکاردو آلوز و امیرحسین حسین‌زاده هم این فصل در جمع پرشورها به کارشان ادامه می‌دهند.

در صورتی که اسکوچیچ تصمیم به استفاده از دو هافبک تدافعی در ترکیب بگیرد، با حضور ریکاردو آلوز ، بازی رسیدن به حسینی بسیار مشکل است ولی در صورت اینکه دراگان، تراکتور را با یک هافبک دفاعی چینش کند، شرایط برای سیدمهدی بهتر خواهد بود.

این در حالی است که گفته می‌شود تراکتوری‌ها به دنبال استخدام یک بازیکن هم در پست هافبک هستند تا جانشین گوستاوو واگنین شود که در این صورت شاهد ترافیک بیشتری هم خواهیم بود و باید دید هافبک ۳۱ ساله قمی تراکتور از پس این چالش سخت برخواهد آمد و خود را خواهد توانست به ترکیب اصلی تحمیل کند یا نه؟

1997