دستور اسکوچیچ: مشکل پورعلی را سریع حل کنید!

دستور اسکوچیچ: مشکل پورعلی را سریع حل کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی خوب پویا پورعلی در بازی دوستانه دیروز تراکتور، تحسین دراگان اسکوچیچ را به همراه داشته است.

به گزارش فوتبالی، با اینکه پویا پورعلی از روز اول تمرینات تراکتور در تبریز حضور دارد و همراه با هم تیمی های جدیدش مشغول به کار است ولی باشگاه تراکتور همچنان ترجیح داده از وی رونمایی نکند و حتی دلیل عدم اعلام جزئیات بازی دوستانه دیروز و ترکیب این تیم هم حضور این بازیکن در ترکیب دراگان اسکوچیچ بود.

دلیل این موضوع تهدید ملوان به شکایت از تراکتور است. دیروز بود که سرپرست مدیرعاملی ملوان به صراحت اعلام کرد در صورت اینکه تراکتور از این بازیکن به صورت رسمی رونمایی کند، از این تیم هم همراه با پورعلی شکایت خواهد کرد اما صحبت های این مدیر ملوانی رگه‌هایی از توافق هم داشت و به نظر انزلی چی‌ها بیشتر دنبال دریافت مبلغی برای اعلام رضایت خود هستند.

اما عملکرد درخشان پورعلی در بازی دوستانه دیروز باعث تحسین دراگان اسکوچیچ و سایر هم تیمی های این بازیکن شده و سرمربی کروات از مسئولان تیمش خواسته سریعاً مشکل پورعلی را حل کنند تا خیال آسوده‌ای برای استفاده از وی از ابتدای فصل داشته باشد.

پورعلی قرارداد خود با ملوان را به صورت یک طرفه و به دلیل عدم دریافت مطالباتش فسخ کرده و ملوانی‌ها معتقدند این فسخ درست نبوده و باید دید تراکتور خواهد توانست تیم گیلانی را راضی به توافق کند یا نه؟

1997