عکس؛ رونمایی از توپ لیگ برتر انگلیس برای فصل جدید

عکس؛ رونمایی از توپ لیگ برتر انگلیس برای فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - بدون تردید رقابت های لیگ برتر انگلیس یکی از جذاب ترین رقابت ها در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی است و اخبار و حواشی این لیگ همواره مورد توجه بوده است.

به گزارش فوتبالی ، به تازگی کمپانی نایکی که اسپانسر توپ های رقابت های لیگ برتر انگلیس است، از توپی که قرار است در فصل 2024/25 در رقابت های لیگ برتر انگلیس مورد استفاده قرار بگیرد، رونمایی کرده است. این توپ مثل فصل های قبل یک توپ خاص است چرا که تکنولوژی خط دروازه در رقابت های لیگ برتر انگلیس مورد استفاده قرار می گیرد و همین قضیه موجب می شود که توپ هایی که در لیگ برتر انگلیس مورد استفاده قرار می گیرند، به طور کلی با توپ هایی که در رقابت های لالیگا مورد استفاده قرار می گیرند، متفاوت باشند.

این توپ به طور کلی با رنگ سفید است اما رگه هایی از رنگ های بنفش و زرد متمایل به سبز کمرنگ در آن دیده می شود. این توپ در اصل توپ تابستانی است و رنگ توپ هایی که در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرد و یا توپ هایی که در شرایط برفی مورد استفاده قرار می گیرد، تغییر می کند اما تم کلی توپ های لیگ برتر انگلیس در فصل 2024/25 به همین شکل خواهد بود.

1471