تیمی که نمی‌خواهد ستاره‌اش به بایرن مونیخ برود

تیمی که نمی‌خواهد ستاره‌اش به بایرن مونیخ برود

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سیمونز بازیکنی است که در این تابستان به شدت مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است و مشتری هایی در میان تیم های بزرگ پیدا کرده است و باید دید که در نهایت چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی ، این بازیکن جوان هلندی با درخشش در رقابت های یورو 2024 توانست خودی نشان بدهد و حالا مشتری های بزرگی مثل بایرن مونیخ و منچستر یونایتد را به دنبال خود دارد.

در حالی که در روز های اخیر گفته شده بود که ژاوی سیمونز به بایرن مونیخ بسیار نزدیک شده است، حالا اولیور مینتسلاف که مدیر اجرایی باشگاه لایپزیش است، به دنبال این است که ژاوی سیمونز به بایرن مونیخ نرود. ژاوی سیمونز در اصل بازیکن پاری سن ژرمن است که به طور قرضی در لایپزیش حضور داشته است. اولیور مینتسلاف، مدیرعامل باشگاه لایپزیش به دنبال این است که ژاوی سیمونز را دوباره در لایپزیش داشته باشد اما اگر سیمونز می خواست از این تیم برود، نباید به بایرن مونیخ برود چرا که این اتفاق موجب تقویت شدن یکی از رقبای لایپزیش در فوتبال آلمان می شود.

روز گذشته گفته شده بود که اریک تن هاگ به عنوان یک هلندی در منچستر یونایتد، می تواند برگ برنده شیاطین سرخ برای جذب ژاوی سیمونز باشد.

1471