عکس؛ لامین یامال و پوشیدن پیراهن نیمار در سانتوس برزیل

عکس؛ لامین یامال و پوشیدن پیراهن نیمار در سانتوس برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال ستاره هفده ساله اسپانیایی حال حاضر باشگاه بارسلونا که در این روز ها به شدت معروف شده است و بر سر زبان ها افتاده است، به تازگی تصویر جالبی از خودش منتشر کرده است که در آن می بینیم که پیراهن نیمار جونیور را بر تن دارد.

به گزارش فوتبالی ، به نظر می رسد که یکی از الگو های لامین یامال، نیمار جونیور است و یامال علاقه ویژه ای به این بازیکن برزیلی دارد. نیمار جونیور بین سال های 2009 تا 2013 در تیم اصلی سانتوس بازی کرده است. نیمار پیش از آن بین سال های 2003 تا 2009 در آکادمی باشگاه سانتوس برزیل بوده است و محصول آکادمی این باشگاه به حساب می آید. نیمار جونیور در سال 2013 بود که راهی بارسلونا شد. نیمار تا سال 2017 در بارسا حضور داشت و بهترین سال های دوران حرفه ای او در جمع آبی و اناری پوشان رقم خورد.

لامین یامال بازیکنی است که در پست وینگر بازی می کند. نیمار جونیور هم در بارسلونا یک وینگر بود و حالا به نظر می رسد که لامین یامال با پوشیدن پیراهن نیمار جونیور علاقه خود را به او نشان داده است. لامین یامال پیراهنی از نیمار را پوشیده است که نیمار در آخرین فصل حضورش در سانتوس آن را بر تن می کرد.

1471