قابی از آخرین روزی که رونالدو بازیکن رئال مادرید بود

قابی از آخرین روزی که رونالدو بازیکن رئال مادرید بود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 بازیکن رئال مادرید بود و در آن سال ها می توان گفت که بهترین سال های دوران حرفه ای او رقم خورد و اوضاع برایش در رئال مادرید خیلی خوب پیش رفت.

به گزارش فوتبالی ، اما آخرین روزی که کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید بود، به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 بر می گردد. در فینال آن فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و لیورپول در شهر کیف به مصاف هم رفتند. در آن بازی رئال مادرید با گل های گرت بیل و کریم بنزما موفق شد با نتیجه سه بر یک لیورپول را شکست بدهد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. رونالدو در آن فینال گلزنی نکرد اما به طور کلی در آن تورنمنت عملکرد خوبی داشت. رونالدو با زدن پانزده گل در آن رقابت ها توانست آقای گل شود.

کریستیانو رونالدو به طور کلی پنج بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است و در آخرین روزی که بازیکن رئال مادرید بود، توانست برای آخرین بار در دوران حرفه ای خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. رونالدو در آن فینال برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را پوشید و در تابستان پس از آن فینال راهی یوونتوس شد.

1471