اسطوره منچستریونایتد: عاشق بازی این ستاره بارسلونا هستم

اسطوره منچستریونایتد: عاشق بازی این ستاره بارسلونا هستم

پایگاه خبری فوتبالی - اریک کانتونا اسطوره باشگاه منچستریونایتد به تمجید از لامین یامال، جوان 17 ساله و با استعداد بارسلونا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، یامال در سن 16 سالگی موفق شد برای اولین بار با پیراهن بارسلونا به میدان برود و چند هفته قبل با اسپانیا قهرمان یورو 2024 شد. عملکرد یامال آن قدر درخشان بود که بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال را تحت تاثیر قرار داده. 

به نقل از سایت گل، یکی از بزرگ ترین طرفداران یامال، اریک کانتونا اسطوره فرانسوی و پرحاشیه منچستریونایتد است. او به The Athletic گفت: "من سبک و استایل بازی اسپانیا را تحسین می کنم و داشتن یک بازیکن مثل یامال، یک نعمت بزرگ است، چون شما هیچ وقت نمی دانید او قرار است چه کار کند. او با مهارت هایش همه را حیرت زده کرده. دید، تکنیک و تصمیماتش فوق العاده است. من عاشق بازی او هستم. نصیحت من به یامال این است که از بازی لذت ببرد و واقعاً عاشق این ورزش باشد. توپ فوتبال باید دوستت باشد، اما متاسفانه بسیاری از بازیکنان طور دیگری فکر می کنند. وقتی شما بازی لامین یامال را تماشا می کنید، متوجه می شوید او طوری با توپ رفتار می کند که انگار دوستش است، شاید حتی برادرش!"

4416