سرمربی چلسی قصد همکاری مجدد با سنگربان لسترسیتی را دارد

سرمربی چلسی قصد همکاری مجدد با سنگربان لسترسیتی را دارد

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به اعلام نیاز انزو مارسکا سرمربی چلسی برای پست دروازه‌بان، حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که علاقه‌مند به همکاری مجدد با مد هرمانسن شاگرد سابقش در لسترسیتی است.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل اعلام شد که انزو مارسکا سرمربی جدید و ایتالیایی چلسی به مسئولین این باشگاه اعلام کرده با توجه به سبک بازی از عقب او و نیاز توانمندی دروازه‌بان با بازی با توپ، به یک سنگربان برای رقابت با رابرت سانچز نیاز دارد. گزینه‌های زیادی مطرح شدند اما هنوز با بازیکنی به شکل جدی مذاکره صورت نگرفته است.

به گزارش دیلی میل، انزو مارسکا یکی از تحسین‌ کنندگان بزرگ مد هرمانسن دروازه‌بان ۲۴ ساله لسترسیتی است. او فصل گذشته نقش پررنگی در درخشش تیم لسترسیتی زیر نظر انزو مارسکا داشت. گفته می‌شود ارزش این دروازه‌بان دانمارکی حدود ۴۵ میلیون پوند است.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که در بین مدیران چلسی علاقه زیادی برای جذب فیلیپ یورگنسن سنگربان ویارئال وجود دارد. همچنین آبی‌ها در تابستان گذشته یکی از علاقه‌مندان به جذب گورگی ممرداشویلی دروازه‌بان گرجستانی والنسیا بودند که در نهایت رابرت سانچز و جورجه پتروویچ را جذب کردند.

نکته دیگر جالب توجه عدم استفاده مارسکا از جورجه پتروویچ دروازه‌بان صربستانی چلسی است که فصل نسبتا خوبی را با آبی‌ها سپری کرد و توانست با عملکردش سانچز را کاملا نیمکت نشین کند. با توجه این موضوع باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در دروازه چلسی خواهد افتاد.

۱۴۲۸