نسخه فجر برای لیگ برتری شدن؛ زوج پیروز قربانی و مهرزاد معدنچی

نسخه فجر برای لیگ برتری شدن؛ زوج پیروز قربانی و مهرزاد معدنچی

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات فجر شهید سپاسی برای فصل جدید لیگ آزادگان با پیروز قربانی آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، فجر سپاسی پس از بازگشت به لیگ یک، دو فصلی هست که تلاش خود را برای صعود دوباره به لیگ برتر به کار گرفته ولی این تیم در دو فصل اخیر با بدشانسی مواجه شده و نتوانسته رویای بازگشت را تکرار کند.

هدایت تیم شیرازی در این دو فصل بر عهده مهدی رجب‌زاده بود که این سرمربی هر دو فصل فاصله‌ای تا لیگ برتری شدن نداشت و فصل گذشته هم در شرایطی که با چادرملو اردکان هم امتیازی بود و حتی تفاضل گل بهتری هم داشت، با توجه به باخت در بازیهای رو در رو از رسیدن به لیگ برتر بازماند.

در همین راستا مدیران فجری تصمیم به تغییر سرمربی گرفته‌اند تا در فضایی جدید برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند. پیروز قربانی سرمربی فصل گذشته نفت و گاز گچساران هدایت فجر را بر عهده گرفته و از امروز تمرینات پیش فصل تیمش را استارت زده است.

نکته جالب از کادرفنی فجر سپاسی اینکه علاوه بر قربانی که کاپیتان سابق استقلال هم هست، یک چهره شاخص دیگر هم به عنوان دستیار پیروز حضور دارد که مهرزاد معدنچی است که سابقه حضور در پرسپولیس و تیم ملی و بازی در جام جهانی را دارد و باید دید نسخه قربانی - معدنچی منجر به صعود فجر به لیگ برتر خواهد شد یا نه.

1997