احمدزاده و فرصتی که بالاخره نصیبش شد؛ پایان دلخوری‌ها؟

احمدزاده و فرصتی که بالاخره نصیبش شد؛ پایان دلخوری‌ها؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرشاد احمدزاده پس از چندین فصل دوری از پرسپولیس دوباره پیراهن این تیم را بر تن کرده است.

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده به عنوان بازیکنی بسیار جوان از پرسپولیس راهی تراکتور شد تا دوران خدمت خود را در تبریز پشت سر بگذارد و در پایان سربازی و زمانی که چهره شناخته‌شده‌تری محسوب می‌شد، دوباره به جمع قرمزهای تهران بازگشت و با این تیم موفق به فتح جام لیگ برتر شد.

اما جدایی احمدزاده از پرسپولیس پر حرف و حدیث بود و این بازیکن که تصمیم گرفته بود راهی تیمی لهستانی شده و لژیونر شود، با انتقادات هواداران تیمش مواجه شد و به نوعی دلخوری بزرگی از وی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شد که احمدزاده هم چندین بار درباره آن صحبت کرده است.

حضور این وینگر ریزنقش در لهستان چندان برای وی خوب پیش نرفت تا فرشاد خیلی زود دوباره به فوتبال ایران بازگردد و پیراهن فولاد را بر تن کند. احمدزاده در جمع فولادی‌ها عملکرد خوبی داشت تا راهی سپاهان شود و چند فصلی در این تیم حضور داشت تا در نهایت با قهرمانی در جام حذفی، دوران حضورش در اصفهان را پایان بخشد.

وینگر ۳۱ ساله ارومیه‌ای پس از پایان قراردادش با طلایی‌پوشان و پس از مدت‌ها با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و حالا با حضور دوباره در این تیم این فرصت نصیبش شده تا خاطرات بد زمان انتقالش به لهستان را از ذهن هواداران این تیم پاک کند. بازیکنی که در زمان ثبت قراردادش با پرسپولیس، با خواندن شعری جالب از علاقه خود به بازگشت دوباره صحبت کرد و حالا باید دید چه عملکردی برای تیمش در فصل آتی خواهد داشت.

1997