شایسته‌ترین فرد برای جایزه توپ طلا از نگاه ستاره سابق رئال مادرید

شایسته‌ترین فرد برای جایزه توپ طلا از نگاه ستاره سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو مهاجم فصل گذشته رئال مادرید، شایسته ترین فرد برای جایزه توپ طلا را معرفی کرد که البته نامی از جود بلینگام و وینیسیوس جونیور برده نشد.

به گزارش فوتبالی، دنی کارواخال قهرمان لوس بلانکوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در بازی با بروسیا دورتموند بود و همچنین این مدافع 32 ساله عملکردی درخشان با اسپانیا در یورو 2024 به نمایش گذاشت و توانست قهرمان این تورنمنت شود. کارواخال همچنین قهرمان لالیگا هم شده بود و حالا خوسلو مدعی است که کارواخال باید مدعی اصلی جایزه توپ طلا 2024 باشد. 

به نقل از سایت گل، خوسلو در مصاحبه ای با آ اس گفت: "همیشه گفته ام که کارواخال بیشتر از هر کس دیگری لایق جایزه توپ طلاست. او هر جامی را که می توانست ببرد، برده است، گل های مهمی زده و در کل یک مهره کلیدی برای رئال مادرید و اسپانیا بوده و همچنین بهترین بازیکن زمین در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود."

البته از نگاه سایت های معتبر، جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودری 3 بازیکنی هستند که بیشترین شانس را برای گرفتن این جایزه ارزشمند دارند. بلینگام و وینیسیوس با رئال به موفقیت بزرگی رسیدند، اما عملکرد ضعیف آن ها در مسابقات یورو و کوپا باعث شد تا رودری هم به این رقابت اضافه شود.

4416