حسین ساکی به فجر شهید سپاسی شیراز پیوست

حسین ساکی به فجر شهید سپاسی شیراز پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- حسین سالکی مدافع راست فصل گذشته تیم لیگ برتری استقلال خوزستان، با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی  شیراز پیوست، این چهارمین  بازیکن لیگ برتری است که فجری ها به خدمت گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، سیاست باشگاه فجر مبنی بر قوی بستن تیم برای صعود به لیگ برتر موجی از شادی در دل هواداران این تیم ایجاد کرده است تا پس از حدود چهار سال بتوانند به سطح اول فوتبال کشور بازگردند برای همین هم کادرفنی باشگاه و بازیکنان تغییر کرده است.

حسین ساکی فصل که گذشته در پست دفاع راست بازی می کرد در ۲۷ دیدار برای استقلال خوزستان در لیگ برتر بازی کرده است ضمن اینکه این بازیکن در گذشته با پیراهن صنعت نفت آبادان هم سابقه بازی در لیگ برتر را دارد.

پیش از این رضا امانی نژاد از صنعت نفت آبادان ، ساسان جعفری بازیکن سابق ملوان انزلی و آلومینیوم اراک و سجاد جعفری هافبک فصل گذشته شمس آذر قزوین با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم فجر در آمده بودند.

همچنین فجری ها پس از اینکه پیروز قربانی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند، مهرزاد معدنچی بازیکن اسبق تیم فجر و پرسپولیس که اهل استان فارس است به همراه حبیب شاکری بازیکن اسبق پاس تهران، سعید رمضانی دروازه بان اسبق استقلال تهران، علی رعیت مربی بدنساز اهل گچساران و ایمان موسوی هم که اهل استان فارس به عنوان آنالیزور، دستیاران کادر فنی تیم فجر را تشکیل می دهند.

پیشتر حسن کریمی مدیر عامل باشگاه فجر گفته بود: در فصل جدید مسابقات ترکیب تیم را برای قهرمانی در دسته یک و صعود به لیگ برتر می بندیم برای همین هم با حداقل ۶ بازیکن که فصل گذشته در لیگ برتر بازی می کردند در حال مذاکره هستیم و در صدد هستیم تعداد بازیکنان لیگ برتری به ۱۰ نفر افزایش دهیم .

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود.

فجر سپاسی و شهر راز شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

2636