شکایت ملوان و تدارک تراکتور؛ مذاکره با آلترناتیو پورعلی!

شکایت ملوان و تدارک تراکتور؛ مذاکره با آلترناتیو پورعلی!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه تراکتور خود را آماده هرگونه اتفاقی در بحث پویا پورعلی کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه تراکتوری‌ها برای بار دوم در جذب علیرضا علیزاده از گل‌گهر ناکام ماندند، این تیم به سراغ خرید پویا پورعلی هافبک دفاعی فصل گذشته ملوان رفت. بازیکنی که قرارداد خود را به صورت یک طرفه با ملوان فسخ کرده بود.

پورعلی که معتقد است درصد مقرری از قراردادش را دریافت نکرده و بابت همین‌ موضوع اجازه فسخ یک طرفه داشته، با  مخالفت ملوان برای جدایی مواجه شده و حتی امروز سرپرست مدیرعاملی ملوان خود به تراکتور هشدار داد که در صورت جذب این بازیکن و‌ رونمایی رسمی از وی، از این باشگاه هم در کنار پورعلی شکایت خواهد کرد؛ شکایتی که گفته می‌شود سعید دقیقی هم‌ روی ‌آن اصرار دارد و‌ دنبال بازگرداندن پورعلی به انزلی است.

با اینکه پورعلی از همان روز اول در تمرینات تراکتور در تبریز حضور دارد و حتی با پروازی که ستاره‌های جدید این تیم یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به تبریز آمدند، وارد این شهر شد و تصاویر وی با پیراهن تراکتور هم گرفته شده اما قرمزهای تبریزی همچنان از این هافبک دفاعی رونمایی نمی‌کنند و گویا تراکتور فقط در صورتی این کار را انجام خواهد داد که خیالش راحت باشد مشکلی بابت همکاری با پورعلی برایش ایجاد نخواهد شد.

در همین راستا گفته می‌شود تی‌تی‌ها در حال رایزنی با یک هافبک دفاعی کروات دیگر هم هستند تا در صورت عدم تحقق جذب پورعلی، این تیم در کنار ایگور پوستونسکی، یک هافبک تدافعی دیگر از کرواسی جذب کند که البته این مذاکرات هنوز شکل جدی نگرفته و در حد تدارک برای روز مبادا و عدم امکان رونمایی از پویا پورعلی است.

1997