انتقال فوق جنجالی پارسال در سکوت مطلق؛ انگار نه انگار!

انتقال فوق جنجالی پارسال در سکوت مطلق؛ انگار نه انگار!

پایگاه خبری فوتبالی - سعید آقایی فضایی با تفاوت ۱۸۰ درجه‌ای را نسبت به ابتدای فصل گذشته تجربه می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی مدافعی است که ابتدای فصل گذشته تصمیم به بازگشت به تیم شهر خود یعنی تراکتور گرفت اما این انتقال شاید جنجالی ترین اتفاقات را بین تی‌تی‌ها رقم زد. هوادارانی که به هیچ وجه حضور آقایی را در تیم محبوب خود تحمل نمی‌کردند و فشار عجیبی روی وی ایجاد کرده بودند.

کار به جایی رسید که حتی پاکو خمز هم از هواداران تراکتور خواست با بازیکن جدید خود با عطوفت بیشتری برخورد کنند و مدعی شد آقایی در لیست خود او برای خرید بوده و محمدرضا زنوزی هم در برنامه‌ای تلویزیونی از هواداران تراکتور خواست این بازیکن تبریزی را ببخشند.

خود آقایی هم چند باری اقدام به عذرخواهی و بابت رفتار گذشته خود زمانی که با پرسپولیس به تبریز سفر کرده بود، ابراز پشیمانی کرد ولی درست زمانی که فشارها علیه این بازیکن تا حد زیادی کاسته شده بود، قرارداد آقایی با تراکتور در فاصله یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات فسخ شد.

همین اتفاق باعث شد تا سعید آقایی تا نیم‌فصل بدون تیم بماند و در پنجره زمستانی راهی نساجی شده و قراردادی به مدت یک فصل و نیم با تیم مازنی منعقد کرد. در همین راستا مدافع سابق تراکتور، سپاهان و پرسپولیس در تمرینات پیش‌فصل شاگردان ساکت الهامی شرکت کرده و در فضایی بسیار آرام نسبت به فصل گذشته، مشغول تمرین است و باید دید او در فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت.

1997