نقش جدید آقای گل سابق؛ رفت و برگشت در مازادها

نقش جدید آقای گل سابق؛ رفت و برگشت در مازادها

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنی که زمانی یکی از گزینه‌های آقای گلی لیگ بود در چند فصل اخیر در لیست اخراج و مازاد تیم‌ها جابجا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، محمد عباس زاده یکی از بازیکنانی است که در سال‌های نه چندان دور جزو گلزنان مطرح و مدعی آقای گلی لیگ برتر بود. او به هر تیمی که رفت یکی از بهترین گلزنان آن تیم شد و در هر تیمی که بود مورد توجه چند تیم قرار داشت. اما از او در فصلی که گذشت چیز زیادی نشنیدیم. 

عباس‌زاده حالا در حال رفت و بازگشت به لیست مازاد تیمش قرار دارد. دو گل تنها کمک او به تیم شهرش برای بقا در لیگ برتر بود. این بازیکن البته فصل گذشته یک اخراج از تیم را هم به نام خودش ثبت کرد. بعد از عملکرد ضعیف عباس‌زاده در فولاد خوزستان و انتقاد شدید هواداران، این بازیکن جنوب را ترک کرد تا شاید با بازگشت به تیم همیشگی‌اش روزهای شیرین را دوباره تجربه کند. عباس‌زاده که اولین گلش را برای فولاد در هفته دوم زد و هواداران را حسابی امیدوار کرد، تا زمان ترک این تیم موفق به زدن گل نشد و با آماری بسیار بد به نساجی بازگشت. او با پیراهن نساجی دو گل زد اما این دو گل هم اصلا به چشم نیامد.

برد 5 بر صفر مقابل هوادار و برد 4 بر یک مقابل استقلال خوزستان دو بازی‌ای بود که عباس‌زاده توانست در برد پرگل تیمش شریک باشد و به این ترتیب هیچ کمکی برای ساکت الهامی در روزهای سخت نبود. احتمالا به همین دلیل است که الهامی هم او را در لیست مازاد قرار داد. 

بعد از این که اردوی نساجی در ترکیه قطعی شد الهامی لیست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کرد که نام عباس‌زاده در آن نبود. علاوه بر او، مهرداد عبدی، زننده گل قهرمانی جام‌حذفی و سعید بیگی هم در لیست موردنظر سرمربی نبودند. با این حال از میان این سه بازیکن عباس‌زاده به تمرینات نساجی برگشت تا این شایعه به وجود بیاید که او به نساجی بازگشته است. شاید ساکت الهامی خواسته با این حرکت شوکی به مهاجم تیمش بدهد که می‌داند گل زدن را خیلی خوب بلد است و اگر به روزهای خوبش برگردد می‌تواند عصای دست او برای موفقیت نساجی باشد.

4326