پاتک به تیم‌های تهرانی؛ خط دفاعی سپاهان جوان شد

پاتک به تیم‌های تهرانی؛ خط دفاعی سپاهان جوان شد

پایگاه خبری فوتبالی- فصل جدید برای سپاهان با تغییرات زیادی در خط دفاعی همراه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سپاهانی‌ها برای فصل جدید لیگ برتر و دیدارهای حساس لیگ نخبگان توانستند با هدف جوانسازی، بازیکن جذب  کنند و  به این ترتیب میانگین سنی تیمشان را کاهش دادند. 

تغییر در خط دفاعی سپاهان به طور چشم گیری احساس می‌شود. با جدا شدن رامین رضاییان و میلاد زکی پور و اضافه شدن محمدامین حزباوی و صالح حردانی عملا میانگین سنی در خط دفاع سپاهان کاهش یافت.  در این بین باشگاه سپاهان با انتقال رضاییان ۳۴ ساله و جذب حردانی  ۲۵ ساله گامی موثر در جوانسازی تیم برداشت.

طبق شنیده‌های فوتبالی، انتقال گودرزی و وحدت هنانوف به سپاهان قطعی شده و باید این دو بازیکن را جزو شاگردان مورایس دانست که قرار است به زودی از آنها به طور رسمی رونمایی شود.

وحدت هنانوف بازیکن فصل پیش پرسپولیس که سابقه بازی در تیم ملی تاجیکستان را دارد با ۲۳ سال سن یکی از بازیکنان مدنظر سپاهان در خط دفاعی است که کیفیت قابل قبولی نیز دارد. به احتمال زیاد مدت قرارداد این بازیکن با زردپوشان دو ساله است. 

حسین گودرزی دفاع چپ فصل پیش شمس آذر که مد نظر استقلال هم بود قرار است سرانجام راهی اصفهان شود تا زیر نظر ژوزه مورایس به فوتبالش ادامه دهد. به این ترتیب می‌توان گفت طلایی‌های اصفهان در سال جدید نگاه ویژه‌ای به خط دفاعی داشته‌اند تا با ترمیم این منطقه بتوانند شرایط بهتری را برای سرمربی پرتغالی فراهم کنند.

6768