سلیمی: انگیزه زیادی برای موفقیت در پاریس دارم/ می‌خواهیم ناکامی ۲ دوره گذشته تکواندو را جبران کنیم

سلیمی: انگیزه زیادی برای موفقیت در پاریس دارم/ می‌خواهیم ناکامی ۲ دوره گذشته تکواندو را جبران کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش تکواندو ایران در بازی‌‎های المپیک گفت: تمام تلاشم این است در پاریس به چیزی که می‌خواهم دست یابم.

به گزارش فوتبالی، آرین سلیمی ملی‌پوش المپیکی تکواندو از انگیزه‌های حضورش در المپیک پاریس گفت و اظهار داشت: در ۲ سال اخیر شرایط خوبی داشتم و فکر می‌کنم تا حدودی نیز به آنچه می‌خواستم دست پپدا کردم.

وی افزود: با تلاش فراوان توانستم به سهمیه المپیک دست پیدا کنم و اکنون در فاصله کوتاه برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی، انگیزه زیادی برای موفقیت در پاریس دارم.

سلیمی تصریح کرد: مساله مهم این است در این رویداد مهم، روز خوبی داشته باشید و من هم می‌خواهم وقتی وارد شیاپچانگ می‌شوم، بهترین روزم را تجربه کنم.

وی در خصوص حریفانش گفت: تمامی ورزشکارانی که به المپیک می‌رسند، بهترین هستند و می‌دانم که هیچ مبارزه آسانی نخواهم داشت. با این حال تلاش می‌کنم تا به چیزی که استحقاقش را دارم، دست پیدا کنم.

تکواندوکار جوان ایران بیان کرد: شناخت خوبی از حریفان دارم و همه آنها را با کادر فنی آنالیز کرده‌ایم. با این حال شرایط روز مبارزه نیز اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: در وزن ۸۰ کیلوگرم باید در مبارزه نخست به مصاف نماینده ازبکستان بروم. فکر می‌کنم دیدار اول همیشه سختی‌های خاص خود را دارد و باید در آن به برتری رسیده تا از نظر روحی آماده موفقیت شوم.

سلیمی با تاکید بر اینکه نباید توقعات را بالا برد، ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا به مدال دست یافته و ناکامی ۲ دوره گذشته تکواندو را جبران کنیم.

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از پنجم تا بیست و یکم مرداد برگزار می‌شود و کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار در قالب ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

7474