راهکار جدید اتلتیکو مادرید برای خرید ستاره آرژانتینی منچسترسیتی

راهکار جدید اتلتیکو مادرید برای خرید ستاره آرژانتینی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید چند هفته است که به صورت جدی شرایط خولیان آلوارز را زیر نظر دارد و برای جذب راحت‌تر این بازیکن می‌خواهد ژائو فلیکس را به منچسترسیتی پیشنهاد دهد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید یک خرید بزرگ برای تابستان امسال در نظر دارد. دیگو سیمئونه می‌خواهد به هر شکل ممکن هم‌وطن خودش را به خدمت بگیرد. خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی به صورت جدی مورد توجه باشگاه اتلتیکو مادرید قرار گرفته و حتی شنیده شده است که مدیران روخی بلانکو با این بازیکن به توافقات اولیه و شخصی دست پیدا کرده‌اند. شنیده‌ها حاکی از آن است که آلوارز رابطه خوبی با دیگو سیمئونه دارد و همین موضوع باعث شده تا ستاره آرژانتینی برای پیوستن به اتلتیکو مایل باشد.

اما اتلتیکو مادرید پیش از اقدام برای خرید خولیان آلوارز، بایستی یک خرید بزرگ انجام دهد. گزینه باشگاه برای کسب درآمد، فروش ژائو فلیکس است. ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید رابطه دوستانه‌ای با کادر فنی اتلتیکو مادرید، خصوصا دیگو سیمئونه ندارد و احتمالا در تابستان امسال از جمع سرخپوست‌های شهر مادرید جدا شود. اما مدیران اتلتیکو می‌خواهند با قیمتی بالاتر از 60 میلیون یورو فلیکس را بفروشند تا منابع کافی برای خرید آلوارز را داشته باشند.

حالا سران باشگاه اسپانیایی سعی دارند تا یک راهکار جدید را امتحان کنند. به گفته رسانه HITCfootball، اتلتیکو مادرید می‌خواهد ژائو فلیکس را در قرارداد خولیان آلوارز بگنجاند. این کار می‌تواند باعث شود تا قیمت آلوارز کمتر شود، اما باید دید آیا مدیران منچسترسیتی با جذب ژائو فلیکس موافقت می‌کنند یا خیر؟

1428