سپاهان به زودی از 3 خرید جدیدش رونمایی خواهد کرد

سپاهان به زودی از 3 خرید جدیدش رونمایی خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در روزهای آینده از سه بازیکنی که به تازگی به خدمت گرفته رونمایی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که تا به اینجای کار عملکرد پررنگی در نقل و انتقالات داشته و به خوبی توانسته نیازهای خودش را برطرف کند حالا بعد از جذب نفراتی چون آقایی‌پور، حزباوی، محبی، لیموچی، حردانی و علی‌نژاد، با سه بازیکن جدید هم به توافق رسیده که به زودی آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

سپاهان شب گذشته در اقدامی جالب و خلاقانه در ویدیویی خبر از جذب سه بازیکن جدید داد که به نظر می‌رسد این سه نفر مشخص هستند؛ گویا کارهای انتقال حسین گودرزی، مدافع چپ شمس آذر در فصل گذشته نهایی شده و او به زودی در اصفهان رویت خواهد شد. در کنار گودرزی که استقلال از جذبش منصرف شد و میلاد زکی‌پور را به او ترجیح داد، وحدت هنانوف تاجیکستانی دیگر خرید سپاهان است. هنانوف در دو فصل اخیر آن‌چنان در پرسپولیس فرصت بازی پیدا نکرد اما جام ملت‌های آسیا 2023 فرصت بسیار خوبی بود تا او بتواند شایستگی‌هایش را در معرض نمایش قرار دهد. گفته می‌شود که سپاهان با هایجک به گل گهر این مدافع تاجیکستانی را به خدمت گرفته است.

علاوه بر گودرزی و هنانوف احتمالا سپاهانی‌ها یک هافبک عراقی که نامش ابراهیم بایش است را به خدمت می‌گیرند تا به نوعی بخش اعظمی از یارگیری‌شان در فصل نقل و انتقالات به پایان برسد. در این میان نام موسی مارگا هم در حوالی اصفهان مطرح می‌شود و گفته می‌شود این مهاجم رزومه‌دار ممکن است پیراهن سپاهان را در فصل پیش روی برتن کند!

9098