خواسته سپاهانی‌ها از اسدی؛ مثل نیم فصل اول لیگ 23 بی‌رحم باش!(عکس)

خواسته سپاهانی‌ها از اسدی؛ مثل نیم فصل اول لیگ 23 بی‌رحم باش!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- رضا اسدی تلاش می‌کند تا به روزهای اوج خود برسد و مانند گذشته به مهره‌ای اثرگذار برای سپاهانی‌ها بدل شود.

به گزارش فوتبالی، سپاهانی‌ها که از دو روز گذشته در ترکیه اردویی را برپا کرد‌ه‌اند تا تمرینات پیش فصل و بدنسازی خود را در این کشور برگزار کنند باید کمتر از یک ماه دیگر در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب‌الاهلی بروند که مسابقه بسیار حساسی به شمار می‌آید. 

به همین خاطر هواداران سپاهان از بازیکنان خود انتظار دارند تا بهترین ورژن خودشان را برای این مسابقه و البته لیگ طاقت‌فرسای پیش رو آماده کنند. یکی از بازیکنانی که سپاهانی‌ها روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند رضا اسدی است. مهاجمی که شاید فوتبالش را مدیون پاکو خمز باشد! خمز در تراکتور او را از خط هافبک به خط حمله برد و بازی بهتری از او گرفت. 

با این‌ حال رضا اسدی که فصل گذشته با یک رقم نجومی به سپاهان پیوست تنها یک نیم فصل پرفروغ در این تیم داشت و پس از پایان جام ملت‌های آسیا کاملا در سایه قرار گرفت. او در نیم فصل دوم نتوانست انتظارات را برآورده کند و عملکردی به مانند نیم فصل اول داشته باشد. 

به همین خاطر سپاهانی‌ها یک خواسته مهم و البته منطقی از رضا اسدی دارند و می‌خواهند او به مانند نیم فصل اول لیگ 23 اثرگذار و بی‌رحم در محوطه جریمه رقبا باشد.

9098