تماس تلفنی گاریدو و قلی‌زاده؛ فقط رضایت باشگاه لهستانی مانده است!

تماس تلفنی گاریدو و قلی‌زاده؛ فقط رضایت باشگاه لهستانی مانده است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس طی صحبتی که با علی قلی‌زاده داشته خواستار حضور این بازیکن در تیمش شده است.

به گزارش فوتبالی، علی قلی‌زاده یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر فوتبال ایران است که به دلیل چند مصدومیت غیر مترقبه، به آنچه که حقش بوده نرسیده است. او چند سالی است که در خارج از ایران بازی می‌کند اما هر سال تیم‌های باشگاهی ایران با آوردن نام او به عنوان یک گزینه جذاب، هواداران‌شان را به وجد می‌آورند.

این اتفاق اما هرگز نیفتاده است و قلی‌زاده همچنان در اروپا مشتری دارد. امسال هم مثل همه سال‌ها در فصل نقل و انتقالات صحبت از بازگشت قلی‌زاده به ایران می‌شود. گفته می‌شد 3 تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور با این بازیکن مذاکره کرده‌اند. اما قراردادی که قلی‌زاده با لخ پوزنان دارد و همچنین مبلغ بالای رضایت‌نامه‌اش کار باشگاه‌های ایرانی را برای جذب او سخت کرده است.

حالا ظاهرا ماجرای برگشتن او به فوتبال ایران جدی‌تر از فصول قبل دنبال می‌شود. قلی‌زاده خودش تمایل دارد که در پرسپولیس بازی کند. این البته به شرطی است که باشگاه لهستانی موافقت خودش را با جدایی این بازیکن اعلام کند.

با این حال قلی‌زاده برای بازگشت به ایران و حضور در پرسپولیس باید از یک مساله دیگر مطمئن می‌شد. این که سرمربی پرسپولیس هم او را می‌خواهد یا نه. ظاهرا روز گذشته خوان کارلوس گاریدو در گفت‌وگوی تلفنی به علی قلی‌زاده اعلام کرده که خواهان حضور او در پرسپولیس است و در برنامه‌هایش جا دارد. قلی‌زاده هم از صحبت‌های سرمربی پرسپولیس استقبال کرده و گفته باید موافقت باشگاه لخ پوزنان را برای گرفتن رضایتنامه جلب کند.

حالا باید منتظر ماند و دید پرسپولیس در مذاکرات با باشگاه لهستانی موفق می‌شود قلی زاده را به صورت قرضی یا قطعی جذب کند یا نه. بازگشت این لژیونر به فوتبال ایران قطعا یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات امسال خواهد بود.

1359