نظر برادر بلینگام در مورد پیشنهادهایش از لیگ انگلیس

نظر برادر بلینگام در مورد پیشنهادهایش از لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - جوب بلینگام برادر ستاره سرشناس رئال مادرید، با مشتریان زیادی مواجه شده است و پس از درخشش در ساندرلند در لیگ دسته دوی انگلیس با پیشنهادهایی برای حضور در لیگ برتر انگلیس مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک در فصل گذشته نشان داد که شم گلزنی خوبی دارد و هفت گل و یک پاس گل را به ثبت رساند و حالا مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است. روند این بازیکن از دید غول های لیگ انگلیس دور نمانده است و گاردین گزارش داده است که تاتنهام، برنتفورد ، کریستال پالاس و چند باشگاه دیگر اروپایی به دنبال خرید این هافبک 18 ساله هستند. 

در حالی که به نظر می رسید که جوب قرار است راهی لیگ برتر انگلیس شود، اتلتیک گزارش داد که این بازیکن، پیشنهاد کریستال پالاس که جدی ترین پیشنهاد او بوده را رد کرده و ترجیح می دهد که یک سال دیگر در ساندرلند بماند و در همین تیم رشد کند. 

در حقیقت این هافبک تصور می کند که در ساندرلند شانس بیشتری برای رشد دوران فوتبالش دارد و نباید عجله کند. جوب امید زیادی دارد تا مسیر فوتبالش همچون برادرش جود شود اما عجله ای ندارد. جود در فصل گذشته با 23 گل در رئال مادرید خوش درخشید و به یکی از ستارگان فوتبال دنیا تبدیل شد. 

4125