دی ماریا هنوز از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده است

دی ماریا هنوز از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا پس از بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی کلمبیا در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به طور رسمی از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد و دیگر در بازی های ملی حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، البته آنخل دی ماریا به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده است و همچنان به کار خود در تیم بنفیکا ادامه خواهد داد. در حقیقت روی کاستا ریاست باشگاه بنفیکا تایید کرده است که آنخل دی ماریا قرار است که یک فصل دیگر هم در بنفیکا بماند. در حقیقت دی ماریا قرارداد خود را با باشگاه پرتغالی به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد و باید دید که پس از آن در نهایت از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد یا این که همچنان برنامه هایی برای آینده خود دارد.

دی ماریا در تیم ملی آرژانتین توانست قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر، دو قهرمانی در کوپا آمه ریکا و قهرمانی در فینالیسیما را تجربه کند. او همچنین مدال طلای المپیک را هم به دست آورد و به این ترتیب دوران نسبتا خوبی در تیم ملی آرژانتین داشت. آنخل دی ماریا در حال حاضر سی و شش سال سن دارد. او در باشگاه های بزرگی مثل رئال مادرید، منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس بازی کرده است.

1470