مدافع اهل مالی و آغاز دوازدهمین فصل فوتبالی در ایران!

مدافع اهل مالی و آغاز دوازدهمین فصل فوتبالی در ایران!

پایگاه خبری فوتبالی - شاگرد خارجی یحیی گل محمدی دوازدهمین فصل متوالی فوتبالی خود را در فوتبال ایران پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش فوتبالی، موسی کولیبالی مدافع ۳۱ ساله اهل مالی است که این فصل هم کارش را در فولاد خوزستان ادامه خواهد داد و دیروز رسانه رسمی قرمزهای اهواز هم خبر از ادامه کار این بازیکن برای ششمین فصل متوالی در فولاد داد تا مدافع آفریقایی از باسابقه‌‌ترین بازیکنان تیم خوزستانی باشد.

اما قدمت حضور کولیبالی در فوتبال ایران بیشتر از این حرف‌هاست و این بازیکن برای دوازدهمین فصل در لیگ برتر ایران مشغول به بازی خواهد بود. در واقع کولیبالی ۳۱ ساله از ۱۹ سالگی وارد لیگ برتر شده و تا الان هم توانسته خود را در بازار فوتبال ایران حفظ کند.

موسی فقط یک فصل در یک تیم باشگاهی از کشور خود یعنی مالی بازی کرده و در ۱۹ سالگی به استقلال خوزستان پیوسته و در سه فصل حضور خود در جمع این تیم حتی توانست به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست یابد. مدافع اهل مالی در ادامه و با عبدالله ویسی به سپاهان رفت و یک سال هم در اصفهان توپ زد اما خیلی زود دوباره به استقلال خوزستان بازگشت و در فصلی که این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد، عضوی از آبی‌های جنوب بود.

با این حال کولیبالی پس از سقوط استقلال خوزستان از این تیم جدا شد تا به تیمی دیگر از استان خوزستان یعنی نفت مسجدسلیمان بپیوندد و یک سال هم با لباس زردپوشان زاگرس بازی کند و سپس این مدافع به فولاد پیوست و در این تیم ماندگار شد تا این فصل ششمین سال حضور وی در جمع قرمزهای اهوازی باشد.

کولیبالی در حضور طولانی مدت خود در لیگ برتر صاحب یک قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و یک سوپر کاپ شده است.

1997