مقصد جدید گزینه سابق هدایت بارسلونا مشخص شد

مقصد جدید گزینه سابق هدایت بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - حضور خاویر  آگیره روی نیمکت تیم ملی مکزیک قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی، با جدایی هایمه لوزانو به نظر می رسد که آگیره، سرمربی سابق مایورکا هدایت مکزیک را به عهده می گیرد تا به این تیم برای آمادگی بیشتر برای جام جهانی 2026 کمک کند. در حقیقت مکزیک یکی از میزبان های جام جهانی است که تیم ملی فوتبال این کشور نتوانسته عملکرد جالبی داشته باشد و حالا آگیره به عنوان یک مربی باتجربه که سالها در لالیگا کار کرده، می تواند برای نجات این تیم وارد عمل شود. 

از سویی به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال مکزیک در نظر دارد که یک مربی جوان را هم در کنار آگیره قرار بدهد. رافا مارکز سرمربی بارسلونا اتلتیک که نامش به عنوان گزینه جانشینی ژاوی هرناندز مطرح شده بود، می تواند در کنار آگیره تجربه اندوزی کند و خود را برای هدایت تیم ملی مکزیک در آینده آماده کند. مارکز خیلی امید داشت که هدایت بارسلونا را به عهده بگیرد اما در نهایت بارسایی ها فلیک را به او ترجیح دادند. 

در حقیقت تیم ملی مکزیک و بارسلونا در حال مذاکره هستند تا این باشگاه اجازه جدایی مارکز را صادر کند تا او به عنوان دستیار آگیره در کنارش قرار بگیرد. 

مارکز امیدوار است که در سال 2026  و بعد از جام جهانی بتواند به عنوان سرمربی تیم ملی مکزیک مشغول به کار شود و جای آگیره را بگیرد. 

4125