عکس؛ رونمایی از پیراهن دورتموند؛ ترکیبی از پیراهن‌های قدیمی

عکس؛ رونمایی از پیراهن دورتموند؛ ترکیبی از پیراهن‌های قدیمی

پایگاه خبری فوتبالی - کمپانی پوما که اسپانسر باشگاه بروسیا دورتموند است، به تازگی از پیراهن جدید این باشگاه رونمایی کرده است و بازیکنان بروسیا دورتموند قرار است که برای فصل جدید این پیراهن را بر تن کنند.

به گزارش فوتبالی ، پوما برای رونمایی از پیراهن جدید بروسیا دورتموند، یک خلاقیت ویژه به کار بسته است و آن هم این است که در طرح های این پیراهن، از طرح هایی که در پیراهن های سال های گذشته بروسیا دورتموند استفاده شده است، الهام گرفته شده است. در واقع پیراهن جدید دورتموند و طرحی که دارد، ترکیبی از طرح های پیراهن های سال های دور و نزدیک بروسیا دورتموند است. در این پیراهن از طرح های فصل 1996/97، 2012/13، 2016/17 و 2017/18 استفاده شده است.

بروسیا دورتموند نتوانست در فصل گذشته آن طور که باید و شاید عمل کند و در نهایت فصل را در رتبه پنجم جدول لیگ آلمان به پایان رساند و حالا باید دید که در فصل جدید اوضاع برای زرد پوشان به چه شکل پیش می رود و آن ها می توانند دوباره تبدیل به یک تیم مدعی شوند و تبدیل به تیمی شوند که در رده های بالای جدول لیگ آلمان قرار می گیرد یا خیر. بایرلورکوزن و بایرن مونیخ بدون تردید دو رقیب اصلی دورتموند خواهند بود.

1471