تیری آنری سرمربی میزبان جام جهانی می‌شود؟

تیری آنری سرمربی میزبان جام جهانی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها فدراسیون فوتبال آمریکا به دنبال این است تا یک سرمربی جدید را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال خود انتخاب کند و روند آماده سازی را برای بازی های جام جهانی 2026 شروع کند.

به گزارش فوتبالی ، در رقابت های جام جهانی 2026، قرار است که کشور آمریکا، کشور کانادا و کشور مکزیک میزبان باشند و فینال هم در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. همین قضیه موجب می شود تا آمریکایی ها به طور ویژه ای به دنبال آماده کردن تیم ملی خود برای این بازی ها باشند.

برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و با وجود این که آمریکایی ها میزبان بودند اما تیم آن ها در همان دور گروهی از دور رقابت ها کنار رفت.

در هفته های اخیر گفته می شد که تیم ملی آمریکا به دنبال به خدمت گرفتن یورگن کلوپ است اما کلوپ پیشنهاد فدراسیون فوتبال آمریکا را رد کرد چرا که به دنبال استراحت کردن است.

حالا گفته شده است که فدارسیون فوتبال آمریکا به تیری آنری پیشنهاد داده است. آنری سابقه کمک مربی بودن در تیم ملی بلژیک را داشته است و به عنوان کارشناس تلویزیونی هم فعالیت می کند.

تیری آنری در حال حاضر سرمربی تیم امید فرانسه است و در رقابت های المپیک پاریس حضور خواهد داشت. به نظر می رسد که پس از المپیک، مذاکرات آمریکایی ها با تیری آنری شروع شود.

1471