پلن بی منچستریونایتد برای تقویت خط هافبک مشخص شد

پلن بی منچستریونایتد برای تقویت خط هافبک مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران منچستریونایتد در کنار بررسی وضعیت مانوئل اوگارته، مارتین زوبیمندی، هافبک اسپانیایی باشگاه رئال سوسیداد را هم زیر نظر دارند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص وضعیت خط هافبک فصل آینده منچستریونایتد به وجود آمد. میسون مونت، برونو فرناندز و کوبی ماینو بازیکنانی هستند که احتمالا فصل آینده نیز در منچستریونایتد حضور خواهند داشت، اما مدیران باشگاه در پی فروش کاسمیرو و اسکات مک تامینی هستند تا جا برای یک هافبک دیگر باز شود. کاسمیرو در حال حاضر پیشنهاد جدی ندارد، اما مک تامینی مورد توجه گالاتاسرای قرار گرفته و اصلا دور از ذهن نیست که در هفته‌های آینده راهی لیگ ترکیه شود.

اما جانشین این بازیکنان چه کسی خواهد بود؟ مانوئل اوگارته، هافبک اهل اروگوئه باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای اخیر بیشتر از سایر گزینه‌ها نامش حوالی باشگاه منچستریونایتد به گوش رسید، اما حالا یک گزینه دیگر نیز در حال جدی شدن است. مارتین زوبیمندی، هافبک اسپانیایی باشگاه رئال سوسیداد که پیش از این مورد توجه بارسلونا، آرسنال و بایرن مونیخ قرار داشت، حالا توجه منچستریونایتد را هم به خود جلب کرده است.

به نقل از جیمز داکر، خبرنگار نشریه تلگراف، با این وجود که منچستریونایتد مذاکرات مثبتی برای خرید مانوئل اوگارته داشته، اما مدیران این باشگاه علاقه خاصی به بازی مارتین زوبیمندی دارند و در کنار مذاکره با اوگارته، زوبیمندی را هم زیر نظر دارند.

رئال سوسیداد حاضر نیست مارتین زوبیمندی را ارزان از دست بدهد. آبی و سفیدهای سن سباستین در تابستان فصل گذشته برای فروش زوبیمندی به بارسلونا 60 میلیون یورو درخواست کرده بودند.

1428