تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید مدافع جوان اورتون

تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید مدافع جوان اورتون

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد پس از جذب لنی یورو، همچنان به دنبال تقویت خط دفاع است و می‌خواهد برای خرید جارد برانتویت نیز اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر منچستریونایتد فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشت. آن‌ها در کنار فروش دائمی میسون گرینوود به باشگاه مارسی فرانسه، خرید جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی سابق بولونیا و بایرن مونیخ را هم رسمی کردند. لنی یورو، مدافع 18 ساله فرانسوی هم که از رئال مادرید و پاری سن ژرمن پیشنهاد داشت، در روزهای اخیر در شهر منچستر حاضر شد و قرارداد خود را با تیم سرخ‌پوش این شهر امضا کرد. اما این پایان کار مدیران منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات نیست و آن‌ها همچنان گزینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گفته می‌شد که با جذب لنی یورو، دیگر سران باشگاه منچستریونایتد تلاشی برای خرید مدافع انجام نمی‌دهند، چرا که قصد دارند به زوج لیساندرو مارتینز و لنی یورو برای فصل آینده اعتماد کنند. شنیده‌ها حاکی از آن بود که منچستریونایتد حالا تمام تمرکزش را بر روی خرید هافبک دفاعی می‌گذارد، اما اینطور نشد. آن‌ها در کنار مذاکره با گزینه‌های خود در خط هافبک، تصمیم دارند یک مدافع دیگر نیز به خدمت بگیرند.

از بین ماتیس دلیخت و جارد برانتویت احتمال دارد یک بازیکن به منچستریونایتد بپیوندد. باشگاه اورتون برای فروش برانتویت مبلغ بالایی درخواست کرده است، اما مذاکرات ادامه دارد تا بلکه تافی‌ها از رقم درخواستی خود کوتاه بیایند. به نقل از جیمز داکر، خبرنگار نشریه تلگراف، منچستریونایتد یک بار دیگر برای خرید این بازیکن پیشنهاد می‌دهد، اما رقم پیشنهادی این باشگاه بیشتر از 55 میلیون پوند نخواهد بود.

1428