امید فرگوسن به 2 ستاره جوان منچستریونایتد

امید فرگوسن به 2 ستاره جوان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد معتقد است کوبی ماینو و آلخاندرو گارناچو، آینده بسیار درخشانی در الدترافورد دارند.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو شاید جزو معدود نکات مثبت و امیدوار کننده منچستریونایتد در فصل 2023-24 بودند. کوبی ماینو 19 ساله بعد از اینکه عملکرد درخشانی در لیگ برتر از خودش نشان داد به اردوی تیم ملی انگلیس در یورو 2024 دعوت شد و حتی جزو بازیکنان ترکیب اصلی گرت ساوت گیت در فینال مقابل اسپانیا بود. اگرچه ماینو در آن تورنمنت به قهرمانی نرسید، اما ثابت کرد که آینده درخشانی دارد. گارناچو هم دیگر ستاره یونایتد بود که البته او با آرژانتین در کوپا آمریکا 2024 قهرمان شد. 

سر الکس فرگوسن در مصاحبه ای گفت: "آن ها پایه و اساس منچستریونایتد هستند. سر مت بازبی کسی بود که پروسه بازی دادن به جوان تر ها را شروع کرد و تا به امروز در قلب و روح منچستریونایتد جریان دارد. آن ها نشان داده اند که اعتماد به نفس کافی برای بازی کردن در تیم اول منچستریونایتد را دارند و اسیر هیجانات نمی شوند. گارناچو و ماینو آینده منچستریونایتد هستند."

در دهه 40 میلادی، سر بازبی تصمیم گرفت تا برای اولین بار به بازیکنان جوان تر بازی دهد و تا به امروز، منچستریونایتد همیشه در ترکیب خود، یک بازیکن از آکادمی خود داشته است.

4416