جدا شدن راه کاپیتان بارسلونا از این تیم

جدا شدن راه کاپیتان بارسلونا از این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرجی روبرتو دیگر به پایان دوران حضور خود در جمع آبی و اناری پوشان رسیده است و در این تابستان تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است.

به گزارش فوتبالی ، سرجی روبرتو که به واسطه سال های زیاد حضورش در بارسلونا تبدیل به کاپیتان این تیم شده بود، حالا در این تابستان تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است و راهش به طور کلی از باشگاه بارسلونا جدا شده است و باید دید که چه آینده ای در انتظارش خواهد بود.

به نقل از فابریزیو رومانو، باشگاه بارسلونا دیگر پیشنهاد تمدید قرارداد به سرجی روبرتو نداد. از سوی دیگر با تبدیل شدن سرجی روبرتو به بازیکن آزاد، گزارش هایی وجود دارد که او از باشگاه های انگلیسی و ایتالیایی پیشنهاد هایی دریافت کرده است. البته این پیشنهاد ها به صورت رسمی و قطعی نبوده اند و این بازیکن همچنان یک بازیکن آزاد است و باید دید که چه اتفاقاتی در آینده برایش رخ می دهد.

بازوبند کاپیتانی در فصل پیش رو در بارسلونا همچنان بر بازوی مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی این تیم خواهد بود. البته در فصل گذشته هم در بیشتر اوقات فصل همین اتفاق افتاده بود چرا که سرجی روبرتو یک بازیکن ثابت در ترکیب بارسلونا نبود.

1471