10 بازیکن گران‌قیمت دنیای فوتبال از نظر ترنسفرمارکت

10 بازیکن گران‌قیمت دنیای فوتبال از نظر ترنسفرمارکت

پایگاه خبری فوتبالی - سایت ترنسفرمارکت به عنوان یک مرجع برای اطلاعات بازیکنان و قیمت آن ها در حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال، هر از گاهی تغییراتی را اعمال می کند و اطلاعات بازیکنان و قیمت آن ها را به روز رسانی می کند.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر گران قیمت ترین بازیکن در دنیای فوتبال، از نظر سایت ترنسفرمارکت، جود بلینگام است. ستاره انگلیسی رئال مادرید در این سایت، 180 میلیون یورو ارزش دارد. ارلینگ هالند، وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه هم از نظر ترنسفرمارکت 180 میلیون یورو ارزش دارند و هم‌قیمت با جود بلینگام هستند.

پس از این بازیکن ها، فیل فودن در رده پنجم قرار می گیرد. این بازیکن انگلیسی 150 میلیون یورو ارزش دارد. بوکایو ساکا دیگر وینگر تیم ملی انگلیس و باشگاه آرسنال 140 میلیون یورو می ارزد.

فلوریان ویرتز با ارزشی معادل با 130 میلیون یورو، به همراه جمال موسیالا و رودری در رده های بعدی هستند. لامین یامال هم پس از رقابت های یورو 2024 با افزایش قیمتی که پیدا کرده است، حالا در رده دهم ارزشمند ترین بازیکنان دنیای فوتبال قرار گرفته است و 120 میلیون یورو می ارزد. بازیکنانی مثل فدریکو والورده و دکلان رایس هم 120 میلیون یورو می ارزند.

1471