ستاره چلسی به هم‌تیمی خود قول آقای گل شدن داد

ستاره چلسی به هم‌تیمی خود قول آقای گل شدن داد

پایگاه خبری فوتبالی- کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی باشگاه چلسی به یکی از هم‌تیمی‌های فرانسوی خود قول داده است که در فصل آینده لیگ برتر انگلیس عنوان آقای گلی را برای خود می‌کند.

به گزارش فوتبالی، عنوان آقای گلی لیگ برتر انگلیس در دو فصل گذشته در تصاحب ارلینگ هالند، هیولای نروژی منچسترسیتی بوده است. او در فصل نخست حضورش در این لیگ، رکورد بیشترین گل در یک فصل را در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکاند و به نام خودش کرد. در فصل دوم هم با وجود افت چشمگیری که داشت، اما باز هم توانست این عنوان را به دست بیاورد. او حالا سعی دارد تا برای سومین سال پیاپی آقای گل لیگ برتر شود و باز هم به تیمش در مسیر قهرمانی لیگ کمک کند.

اما این مهاجم در این راه تنها نیست. جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی تازه‌وارد منچستریونایتد انگیزه زیادی دارد تا او را به چالش بکشد. اما یکی از بازیکنانی که روی کسب این عنوان حساب باز کرده است، کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی باشگاه چلسی است. انکونکو که تابستان 2023 با مبلغ 60 میلیون یورو از آربی لایپزیش به چلسی پیوست، در فصل اول حضور خود نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در بوندسلیگا یکی از بازیکنان تاثیرگذار به حساب می‌آمد، اما در لیگ برتر به علت مصدومیت‎‌های متوالی و پرتعداد موفق نشد توانمندی‌هایش را به نمایش بگذارد.

به نقل از گابریل مرکاتی، کریستوفر انکونکو به یکی از هم‌تیمی‌های فرانسوی خود قول داده است که در فصل آینده آقای گل لیگ برتر انگلیس شود. گفته می‌شود مارسکا می‌خواهد از انکونکو در پست مهاجم هدف بازی بگیرد و بدین ترتیب چلسی دیگر برای خرید مهاجم تلاش نخواهد کرد.

1428