دعوای عجیب دو ایجنت؛ جهانبخش را ترانسفر نکن!

دعوای عجیب دو ایجنت؛ جهانبخش را ترانسفر نکن!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی هنوز تیم بعدی‌اش را انتخاب نکرده است و همین موضوع یک حاشیه عجیب ساخته است.

به گزارش فوتبالی، در فصل نقل و انتقالات در ایران همیشه اتفاقات عجیب و غریب زیادی می‌افتد. اما هر سال شاهد اتفاقات جدیدتری هستیم که همه اهالی فوتبال را سورپرایز می‌کند. سورپرایز امسال هم دعوای دو ایجنت بر سر انتقال یک بازیکن است. آن هم ستاره‌ای مثل علیرضا جهانبخش

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «دو ایجنت شناخته شده فوتبال ایران بر سر انتقال علیرضا جهانبحش به مشکل خورده‌اند. داستان از این قرار است که یکی از ایجنت‌های شناخته شده فوتبال ایران به درخواست کادر فنی تیم ملی ایران به دنبال آن است تا هرچه سریع‌تر با انتخاب باشگاهی برای علیرضا جهانبخش، وضعیت این بازیکن را مشخص کند.»

اما وقتی ایجنت اصلی جهانبخش متوجه این ماجرا می‌شود دعوا کلید می‌خورد. در ادامه این گزارش آمده است: «گویا مذاکراتی با یک باشگاه ترکیه‌ای نیز انجام شد اما ایجنت ایرانی و اصلی جهانبخش که خارج از ایران زندگی می‌کند، به باشگاه ترکیه‌ای هشدار داد در صورتی که با این بازیکن بدون رضایتش قرارداد امضا کنند با شکایت حقوقی این ایجنت مواجه خواهند شد.»

واقعیت این است که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی نگران وضعیت ملی پوشانی مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش است که هنوز تیم‌شان را انتخاب نکرده‌اند. او تاکید دارد وضعیت این نفرات هرچه سریع‌تر مشخص شود و در شرایط بازی قرار بگیرند. چون بازی‌های تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 هم در راه است.

1359