تمایل لیورپول و منچستریونایتد برای جذب آدریان رابیوت تکذیب شد

تمایل لیورپول و منچستریونایتد برای جذب آدریان رابیوت تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- علی رغم تمام شایعات دو باشگاه انگلیسی علاقه ای به جذب هافبک فرانسوی یوونتوس ندارند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل با وجود شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه آدریان رابیوت در لیست خرید تابستانی باشگاه لیورپول قرار دارد اما لیورپول کوچکترین علاقه ای به جذب آدرین رابیوت ندارد و گزارش های زیادی وجود دارد که منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب بازیکن فرانسوی است.

اما در ساعات پایانی جمعه علاقه منچستریونایتد نیز به این بازیکن فرانسوی تکذیب شد. مطابق این خبر آدرین رابیوت به یونایتد نخواهد آمد و سوفیان آمرابات نیز به فیورنتینا بازخواهد گشت و خبری از تمدید قرارداد او نخواهد بود. منچستریونایتد در این فصل نقل و انتقالات تابستانی تنها یک هافبک جذب خواهد کرد و این بازیکن از بین مانوئل اوگارته و مارتین زوبیمندی خواهد بود که در ساعات اخیر علاقه به جذب او افزایش یافته است.

درخواست رابیوت برای تمدید قرارداد با یوونتوس دستمزد ۸ میلیون یورویی به علاوه پاداش بود که با مخالفت تیم ایتالیایی همراه شد و به این ترتیب این بازیکن روز چهارشنبه اعلام کرد قصد ادامه همکاری با تیم یوونتوس را ندارد و به این ترتیب با تکذیب علاقه تیم های انگلیسی شانس میلان و گالاتاسرای و شاید رئال مادرید برای جذب او که بازیکن آزاد است افزایش پیدا کرده است.

۱۰۰۹