دومین خرید شمس آذر از لیگ یک آمد؛ دروازه‌بان پرسپولیس در راه قزوین؟

دومین خرید شمس آذر از لیگ یک آمد؛ دروازه‌بان پرسپولیس در راه قزوین؟

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان فصل گذشته مس کرمان با عقد قرارداد رسمی به شمس آذر قزوین پیوست.

به گزارش فوتبالی، تمرینات شمس آذر برای فصل جدید از روز چهارشنبه زیر نظر سرمربی جدید این تیم مازیار زارع آغاز شد و  دیروز در حالی دومین تمرین این تیم برگزار شد که یشمی پوشان از دومین خرید تابستانی خود هم رونمایی کردند.

اولین خرید شمس آذر سبحان پسندیده مدافع فصل گذشته هوادار بود و دومین خرید این تیم که دیروز نهایی شد، محمدامین رضایی دروازه‌بان فصل گذشته مس کرمان بود که پس از عقد قرارداد، به جمع شاگردان زارع اضافه شد و اولین تمرین خود را انجام داد. البته باشگاه شمس آذر هنوز به صورت رسمی از دو خرید جدید خود رونمایی نکرده است.

پس از جدایی علیرضا جعفرپور و پیوستن به ملوان، شمس آذر به دنبال جذب دروازه‌بان است که البته در چند روز گذشته بحث معاوضه یکی از بازیکنان با محمدرضا خالدآبادی بود که با مخالفت باشگاه استقلال همراه بود. احمد گوهری که به تازگی از جمع پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد، دیگر گزینه یشمی پوشان است که البته هنوز قطعی نشده. ضمن این که در کنار گوهری چند گزینه‌ دیگر هم وجود دارد و باید دید در نهایت کدام دروازه‌بان فصل آینده در قفس توری شمس آذر قرار می گیرد. البته این احتمال هم وجود دارد که با خرید محمدامین رضایی، این تیم قید خرید دروازه‌بان دیگر را بزند.

۲۶۳۶