ادی هاو تمایل چندانی برای حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارد

ادی هاو تمایل چندانی برای حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی باشگاه نیوکاسل به نظر قصدی برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال انگلیس ندارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل ادی هاو سرمربی باشگاه نیوکاسل که پس از برکناری گرت ساوتگیت از سمت مربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس جدی ترین گزینه جانشینی او به حساب می آید در مصاحبه ای اعلام کرد قصد دارد به حضور در جمع کلاغ ها ادامه دهد و در تیم نیوکاسل باقی بماند.

ادی هاو در جدیدترین مصاحبه خود در مورد هدایت تیم ملی انگلیس گفت: "من قطعا میخواهم در نیوکاسل بمانم اما شرایط باید برای من و باشگاه مناسب باشد. مطلقاً هیچ فایده ای ندارد که بگویم اگر شرایط و ساختار تیم درست نباشد، از ماندن خوشحال هستم اما باید تلاش کرد. من کاملا عاشق باشگاه نیوکاسل هستم و واقعا طرفداران این تیم را دوست دارم. من در حال حاضر و نقطه و جایی که در حرفه ام هستم را دوست دارم. به نظر من در شرایط فعلی هیچ جای بهتری برای من وجود ندارد و من این مسئله را کاملا احساس میکنم"

پپ گواردیولا ، گراهام پاتر ، ادی هاو ، لی کرسلی و مائوریسیو پوچتینو از جمله اسامی مورد نظر اتحادیه فوتبال انگلیس برای جانشینی گرت ساوتگیت در تیم ملی هستند و در صورتی که انگلیس بخواهد پپ را بیاورد باید بعد از توافق شخصی ، به مدت ۱ سال مربی موقت استخدام کند تا قرارداد وی با منچسترسیتی تمام شود. از سوی دیگر مدیر اجرایی نیوکاسل نیز تایید کرد که تمام تلاش خود را می کند تا ادی هاو را در تیم حفظ کند

۱۰۰۹