حمله اسطوره رئال مادرید به داور انگلیسی بازی اسپانیا - آلمانی

حمله اسطوره رئال مادرید به داور انگلیسی بازی اسپانیا - آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه رئال مادرید، آنتونی تیلور داور انگلیسی را مقصر اصلی شکست تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم های اسپانیا و آلمان به مصاف هم رفتند که در نهایت لاروخا با گل دقیقه پایانی میکل مرینو موفق به کسب برد دو بر یک مقابل میزبان و صعود به جمع 4 تیم برتر جام شد. در آن بازی، هواداران آلمان معتقد بودند که تیلور در دقیقه 106، یک پنالتی مسلم را به نفع آن ها اعلام نکرده و از خطای هند مارک کوکوریا چشم پوشی کرده است. 

به نقل از سایت گل، هافبک بازنشسته در پادکست خودش گفت: "خیلی وقت است چیزی نگفته ام. من آن صحنه را در بازی ندیدم، چون در موقعیت مناسبی ندارم، اما به نظر می رسید پنالتی باشد. در آن لحظه نمی توانستم خیلی از دست داور عصبانی باشم چون صحنه را کامل ندیدم بودم. اما به داور توجه کردم و او حتی نخواست صحنه را دوباره بازبینی کند. من وقتی عصبانی شدم که بعد از بازی، صحنه را دیدم. فکر می کنم داور حداقل باید خودش یک نگاهی به آن صحنه می انداخت. فکر می کنم داور می دانست که اگر به صحنه نگاه کند، باید حتماً پنالتی بگیرد، اما اصلاً نخواست چنین کاری بکند."

4416