استقبال کاپیتان منچستریونایتد از خرید جدید این باشگاه (عکس)

استقبال کاپیتان منچستریونایتد از خرید جدید این باشگاه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد با انتشار یک استوری در اینستاگرام، ورود لنی یورو به الدترافورد را تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد توانست با مبلغ پنجاه و دو میلیون پوند، لنی یورو مدافع 18 ساله لیل را به خدمت بگیرد و در این راه، رئال مادرید را شکست دهد. این مدافع جوان دومین خرید شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعد از جاشوا زیرکزی است و اریک تن هاگ می خواهد یک تیم قدرتمند برای فصل 2024-25 روانه میدان کند. 

لنی یورو روز گذشته قراردادش را به صورت رسمی با منچستریونایتد امضا کرد و حالا برونو فرناندز کاپیتان پرتغالی این باشگاه با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: "به خانه خوش آمدی، لنی یورو."

لنی یورو به احتمال فراوان آخرین خرید یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نخواهد بود. سران این باشگاه همچنین به خرید ماتیاس دلیخت مدافع هلندی منچستریونایتد و جرت برنتویت مدافع انگلیسی اورتون علاقه مند هستند و می خواهند هافبک پی اس جی، مانوئل اوگارته را به خدمت بگیرند. 

اریک تن هاگ  سرمربی هلندی در فصل گذشته مصدومان زیادی در خط دفاعی خود داشت و حالا می خواهد با تقویت این پست، دیگر مشکلات فصل قبل را تجربه نکند. حالا یونایتد خودش را برای اردوی پیش فصل در کشور آمریکا آماده می کند.

4416