رسمی؛ کاپیتان تیم ملی اسپانیا به میلان پیوست

رسمی؛ کاپیتان تیم ملی اسپانیا به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا کاپیتان تیم ملی اسپانیا رسما به میلان ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ایتالیایی رسما این انتقال را تایید کرد و برای جذب او سیزده میلیون یورو به میلان پرداختند. موراتا قراردادی چهار ساله را امضا کرد که سالی 4.5 میلیون یورو به صورت خالص حقوق خواهد گرفت. موراتا دیروز با هم تیمی هایش و مدیران اتلتیکو وداع کرد تا راهی ایتالیا شود.  او تست پزشکی را هم پشت سر گذاشته بود.

باشگاه میلان اعلام کرد که موراتا شماره هفت را به تن خواهد کرد و در بیانیه خود نوشت:" باشگاه میلان با افتخار خرید آلوارو بورخا موراتا مارتین از اتلتیکو مادرید را اعلام می کند. کاپیتان تیم ملی اسپانیا که اخیرا قهرمان یورو شده، تا 30 ژوئن 2028 با میلان قرارداد بست که قراردادش قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را دارد."

مهاجم اسپانیایی بدین ترتیب سومین دوره خود را در فوتبال ایتالیا خواهد داشت چرا که در دو دوره مختلف در یوونتوس بازی کرده است. این بازیکن دو هفته پیش گفته بود که رویایش کسب جام با اتلتیکو است اما در نهایت از این تیم جدا شد و به میلان پیوست. بدین ترتیب او پس از پنج سال و نیم از متروپولیتانو جدا شد آن هم در حالی که نتوانست به رویایش برسد و با اتلتیکو جامی نبرد. او  154 بازی در اتلتیکو داشت که 58 گل زد و چهارده پاس گل داد.

4125