حمله دوباره سرمربی تیم ملی هلند به رییس بارسلونا

حمله دوباره سرمربی تیم ملی هلند به رییس بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند بار دیگر در مصاحبه‌ خود به خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان یکی از سرمربیان ناموفق چند سال اخیر بارسلونا بوده است. کسی که در دوران سخت این باشگاه حاضر شد هدایت آن را بر عهده بگیرد. تیمی که در مشکلات مالی غرق شده بود و پس از شکست هشت گله مقابل بایرن مونیخ تا مرز نابودی پیش رفته بود، به دست رونالد کومان سپرده شد. کومان این دوره گذار را با تزریق بازیکنان جوان و آینده‌دار سپری کرد و یک تیم بهتر را به ژاوی هرناندز سپرد که نتیجه‌اش قهرمانی در لالیگا بود.

کومان در دوران خود به ستاره‌هایی همچون رونالد آرائوخو، پدری و گاوی اعتماد کرد، بازیکنانی که حالا مهره‌های کلیدی بارسلونا برای آینده به حساب می‌آیند. اختلافات میان کومان و خوان لاپورتا، از دیگر عوامل جدایی این سرمربی هلندی بود. در تابستانی که لاپورتا به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد، سعی داشت تا کومان را برکنار کند و سرمربی دیگری را جانشین او کند. همین موضوع باعث شد تا اعتماد میان این دو نفر از بین برود.

حالا رونالد کومان، در آخرین مصاحبه خود در این باره گفت: «رویای من بازگشت دوباره به بارسلونا است، اما تا زمانی که خوان لاپورتا حضور داشته باشد این کار را نمی‌کنم چرا که او احترامی برای اسطوره‌های باشگاه قائل نیست.»

رونالد کومان پس از برکناری از بارسلونا بارها علیه لاپورتا مصاحبه کرده است. لوییس سوارز و لیونل مسی، دو تن از بهترین گلزنان تاریخ بارسلونا نیز رابطه خوبی با مدیر فعلی بارسلونا ندارند.

1428