پدر انزو پس از جنجال نژادپرستی: قد مسی را مسخره کردند و ما چیزی نگفتیم!

پدر انزو پس از جنجال نژادپرستی: قد مسی را مسخره کردند و ما چیزی نگفتیم!

پایگاه خبری فوتبالی - رائول فرناندز، پدر انزو فرناندز پس از جنجال هایی که اخیرا درباره نژاد پرستی انرو فرناندز و بازیکنان آرژانتینی ایجاد شده است، واکنش نسبتا تندی از خودش نشان داد.

به گزارش فوتبالی ، در ویدیویی که پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 از رختکن این تیم در لایو اینستاگرامی منتشر شد، دیده شد که انزو فرناندز به همراه هم‌تیمی هایش بازیکنان تیم ملی فرانسه را مورد تمسخر قرار می دهند و مادر و پدر های آن ها را اهل کشور های آفریقایی خطاب می کنند.

بازیکنان چلسی پس از این ویدیو، انزو فرناندز را در اینستاگرام آنفالو کرده اند. حالا رائول فرناندز، پدر انزو فرناندز درباره این جنجال ها گفت:" وقتی که آرژانتین در سال 2014 در فینال جام جهانی باخت، آلمانی ها ما را مورد تمسخر قرار دارند و احمق خطاب کردند. چهار سال بعد وقتی که فرانسه ما را از جام جهانی 2018 حذف کرد، آن ها قد و قامت لیونل مسی را مسخره کردند و او را کوتوله خواندند و ما باز هم چیزی نگفتیم."

پدر انزو فرناندز در ادامه افزود:" اگر هم‌تیمی های انزو در چلسی با او مشکلی دارند، بهتر است که رو در رو با او حرف بزنند نه این که در شبکه های اجتماعی او را آنفالو کنند. این قضیه احساس بدی ایجاد می کند."

1471