دفاع بازیکن لیورپول از بازیکن چلسی پس از جنجال نژادپرستی

دفاع بازیکن لیورپول از بازیکن چلسی پس از جنجال نژادپرستی

پایگاه خبری فوتبالی - انزو فرناندز در این روز ها در شبکه های اجتماعی به شدت مورد حمله و انتقاد قرار گرفته است چرا که پس از قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه ریکا 2024، ویدیویی از او منتشر شد که این بازیکن در حال زدن حرف های نژاد پرستانه علیه فرانسوی ها بود.

به گزارش فوتبالی ، بسیاری از بازیکنان تیم چلسی پس از منتشر شدن این ویدیو از انزو فرناندز، در شبکه اجتماعی اینستاگرام، او را آنفالو کردند و مشخص است که اختلافاتی میان بازیکنان چلسی و انزو فرناندز به خاطر آن ویدیو ایجاد شده است. در آن ویدیو انزو فرناندز در حال جشن گرفتن بازیکنان فرانسوی و مادر و پدر هایشان را اهل آنگولا، کامرون و نیجریه خطاب می کند.

حالا الکسیس مک آلیستر، بازیکن آرژانتینی تیم لیورپول در مصاحبه اخیر خود از انزو فرناندز دفاع کرده است. او در این باره گفته است:" در اروپا روی این مسائل خیلی حساس تر از آرژانتین هستند و همین قضیه ایجاب می کند که مراقب حرف هایی که می زنید باشید. کشور ما نژاد پرست نیست و به این شکل نیست که به طور عادی این حرف ها را مطرح کنیم. انزو درباره اتفاقاتی که رخ داده عذرخواهی کرده است. او فرد نژاد پرستی نیست و نیت بدی از انجام این کار نداشته است. همه ما او را می شناسیم."

1471