مدافع ملی‌پوش کریستال پالاس در رادار رئال مادرید و بایرن مونیخ

مدافع ملی‌پوش کریستال پالاس در رادار رئال مادرید و بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- مارک گهی، مدافع ملی‌پوش باشگاه کریستال پالاس که در رقابت‌های یورو 2024 در کنار جان استونز زوج خط دفاعی تیم ملی انگلیس را تشکیل می‌داد، مورد توجه چند باشگاه بزرگ و سرشناس در سطح اروپا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مارک گهی در رقابت‌های یورو 2024 جانشین هری مگوایر در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس شد. در حالی که در تورنمنت‌های قبلی گرت ساوت گیت زوج جان استونز و هری مگوایر را برای زوج خط دفاعی تیمش انتخاب می‌کرد، اما در این مسابقات مدافع باتجربه منچستریونایتد را دعوت نکرد و به مارک گهی اعتماد کرد تا در کنار استونز بازی کند.

هرچند که گهی عملکرد چشمگیری در این رقابت‌ها نداشت، اما توانست توجه چند تیم بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. او سن مناسبی برای انتقال به یک تیم بزرگ دارد و می‌تواند برای چند سال در سطح بالای فوتبال اروپا و جهان بازی کند. مارک گهی محصول آکادمی چلسی است اما دو فصل است که برای کریستال پالاس بازی می‌کند.

به نقل از لیان توماس، خبرنگار رسانه اسکای اسپرت، چند تیم اروپایی نظیر بایرن مونیخ، یوونتوس و رئال مادرید، خارج از انگلیس شرایط گهی را زیر نظر دارند. در میان تیم‌های انگلیسی، نیوکاسل و تاتنهام تمایل دارند تا او را به خدمت بگیرند. این باشگاه‌ها روند رشد مدافع 24 ساله انگلیسی را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

بعید است کریستال پالاس این مدافع جوان را آسان از دست بدهد و احتمالا مبلغ بالایی برای فروش او درخواست خواهد کرد. همین نکته می‌تواند کار را دشوار کند.

1428