بازیکنی که چلسی می‌خواهد برای 10 سال او را نگه دارد

بازیکنی که چلسی می‌خواهد برای 10 سال او را نگه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مدیران باشگاه چلسی به طور ویژه ای به کول پالمر علاقه دارند و در تلاش هستند که این بازیکن ها تا سال های زیادی در باشگاه چلسی نگه دارند.

به گزارش فوتبالی ، کول پالمر که تک گل تیم ملی انگلیس را در فینال رقابت های یورو 2024 به ثمر رساند، در حال حاضر بیست و دو سال سن دارد و بازیکنی است که می تواند آینده درخشانی داشته باشد. این بازیکن در حال حاضر از سال 2023 در چلسی حضور دارد و قبل از آن در منچسترسیتی حضور داشته است که البته در تیم پپ گواردیولا فرصتی برای بازی کردن نداشته است.

به نقل از روزنامه تلگراف، چلسی در نظر دارد که حداقل کول پالمر را برای ده سال نگه دارد. در حال حاضر این بازیکن یک قرارداد هفت ساله با باشگاه چلسی دارد اما دستمزدش به شکلی است که در سال های آینده نیاز به افزایش خواهد داشت. باشگاه چلسی با در نظر داشتن این قضیه قرارداد کول پالمر را یک بار دیگر تمدید خواهد کرد و این قرارداد را تبدیل به یک قرارداد ده ساله می کند.

کول پالمر در فصل گذشته 25 گل برای چلسی به ثمر رساند و عملکرد بسیار خوبی داشت. چلسی برای خرید این بازیکن مبلغ 45 میلیون یورو را به منچسترسیتی پرداخت کرد.

1471