شماره پیراهن علیپور در پرسپولیس؛ هر چه هواداران بگویند!

شماره پیراهن علیپور در پرسپولیس؛ هر چه هواداران بگویند!

پایگاه خبری فوتبالی- علیپور اعلام کرد که هواداران پرسپولیس شماره پیراهن او را مشخص خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور که با گلزنی در دربی هشتاد و یکم نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و به محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس دست پیدا کرد از زمان جدایی مهدی طارمی به مهاجم اول این تیم بدل شده بود و به خوبی از پس وظیفه‌اش که گلزنی بود برمی‌آمد. 

بعد از جدایی علیپور و رفتنش به پرتغال، پرسپولیس در مقاطع مختلفی از هر فصل با مشکل گلزنی روبه‌رو می‌شد که حسابی سوهان روح هواداران بود شده بود اما حالا او به جمع قرمزها بازگشته و احتمالا این مشکل را حل خواهد کرد.

علیپور در دوران حضور 7 ساله خود در پرسپولیس همواره شماره 70 را بر تن می‌کرد که شاید برای خیلی‌ها تعجب برانگیز بود اما این موضوع دلیل خاصی داشته است؛ گویا علیپور در زمانی که به پرسپولیس می‌پیونند قصد استفاده از شماره 77 را داشته اما محسن مسلمان قبل از او این شماره را انتخاب کرده بود. 

علیپور جوان آن سال‌ها شماره 70 را بر تن می‌کند و چند سال با این شماره به میدان برود تا اینکه در تابستان سال 98 از باشگاه درخواست پوشیدن پیراهن شماره 7 را می‌کند چون به شدت به عدد 7 علاقه‌مند بود اما از انجام این کار منع شد. چون سران باشگاه تصمیم گرفته بودند این شماره را به مانند شماره 24 پایگانی کنند و حق استفاده از آن را به هیچ بازیکنی ندهند.

حالا علیپور در بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس به این نکته اشاره کرد که هنوز شماره پیراهنش مشخص نشده و شاید باشگاه برای انتخابش از هواداران کمک بخواهد و از آن‌ها بخواهد تا با شرکت در یک نظرسنجی شماره پیراهنش را برای فصل پیش روی انتخاب کنند که به نظر کار جالبی است و البته به ندرت برای بازیکنی رخ می‌دهد.

9098