هدف بزرگ علیپور؛ تصاحب عنوان آقای گلی در لیگ بیست و چهارم

هدف بزرگ علیپور؛ تصاحب عنوان آقای گلی در لیگ بیست و چهارم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جدید پرسپولیس ادعا کرد که مصمم است تا در پایان لیگ بیست و سوم عنوان آقای گلی را از آنِ خود کند.

به گزارش فوتبالی، علیپور که یکی از مهاجمان برتر تاریخ باشگاه پرسپولیس به شمار می‌آید و در این تیم روزهای بسیار درخشانی را داشته بار دیگر قرمزپوش شد و بعد از 4 سال دوری از فضای فوتبال ایران مجددا در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

علیپور که در اولین مقطع حضورش در پرسپولیس به افتخارات زیادی رسید و از قهرمانی در 4 دوره پیاپی لیگ برتر تا رسیدن به یک قدمی فتح آسیا را تجربه کرد حالا از مهمترین هدفش که حسابی باب میل هواداران پرسپولیس است پرده‌برداری کرده است. 

او در مصاحبه خود با خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که اگرچه در خدمت تیم خواهد بود و برای منافع پرسپولیس حاضر به انجام هر کاری است اما برای رسیدن به هدفش یعنی کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر بسیار مصمم است. به هرحال علیپور یک ‌بار در قامت مهاجم پرسپولیس موفق به کسب کفش طلای لیگ برتر شد و با 19 گل زده عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را از آنِ خود کرد. 

هواداران پرسپولیس با جذب علیپور به شدت امیدوار هستند تا او در کنار عیسی آل کثیر بتواند مشکل خط حمله تیم‌شان که در سال‌های اخیر به شدت این تیم را آزار داد برطرف کند.

9098