مهاجم گلزن دورتموند قصد دارد راهی میلان شود

مهاجم گلزن دورتموند قصد دارد راهی میلان شود

پایگاه خبری فوتبالی- میلان به صورت جدی به دنبال جذب نیکولاس فولکروگ از دورتموند است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو پس از تایید نهایی حضور سرهو گیراسی در ترکیب دورتموند و انتقال این بازیکن از تیم اشتوتگارت به جمع زنبورها اکنون نیکولاس فولکروگ مهاجم ملی پوش آلمانی خواهان انتقال به یک تیم جدید شده است که به نظر میلان خواهد بود. طبق این خبر فولکروگ می خواهد به سری آ ایتالیا برود و میلان اوایل هفته آینده مذاکرات جدی را برای حضور این مهاجم آلمانی آغاز خواهد کرد. البته میلان تنها مشتری این بازیکن نیست زیرا نیکولاس فولکروگ ممکن است یک فرصت جدیدی برای حضور در تیم هایی مانند رم و بولونیا نیز باشد.

در مورد انتقال این بازیکن به فوتبال ایتالیا پیش از این صحبت های مثبتی برای نیکلاس فولکروگ شده است و در شرایطی که بازیکن میخواهد به باشگاه پر افتخار میلان بپیوندد، دورتموند برای فروش او حداقل ۱۵ میلیون یورو میخواهد. نکته مشخص این است که نیکلاس فولکروگ با پیوستن به تیم میلان موافقت کرده است و اگر قرارداد او تکمیل شود این بازیکن در کنار آلوارو موراتا مهاجم جدید میلان دو بازیکن گلزن تیم ایتالیایی پس از جدایی اولیویه ژیرو در خط حمله خواهند بود.

فولکروگ پس از درخشش در تیم وردربرمن راهی دورتموند شد و حالا پس از یک فصل حضور در تیم آلمانی شاید راه حضور در سری آ را در پیش بگیرد.

۱۰۰۹